Bestellen & Verzenden

Verzendkosten

Nederland: €5,95
Vanaf €75,- zijn de verzendkosten gratis!

België: €9,-

Naar andere landen binnen de EU verzenden is mogelijk. Er komen eventueel extra kosten bij.
Voor meer informatie hierover, neem contact op via info@tantetoos-suikerloos.nl

Eventuele wijzigingen of onverwachte verhogingen zullen per direct worden ingevoerd.

Bestellen

Om een bestelling bij TANTE TOOS SUIKERLOOS te plaatsen moet je de volgende stappen doorlopen:

  1. Druk op de knop “in winkelmand” om de producten aan je winkelwagentje toe te voegen.
  2. In je winkelwagentje heb je meerdere mogelijkheden: verder winkelen, winkelwagen bijwerken (wanneer je aantallen hebt aangepast), kortingscode toevoegen (bij acties of persoonlijke codes), verzendkosten berekenen en kiezen uit versturen of ophalen.
  3. Is je bestelling compleet? Dan kun je op “Doorgaan naar afrekenen” te klikken om door te gaan met het bestelproces.
  4. De volgende stap is een keuze maken voor afrekenen als gast of inloggen als klant.
  5. Vervolgens kun je je adresgegevens invullen en een betaalmethode kiezen d.m.v. je bank te selecteren.
  6. Alles ingevuld? klik dan op “Bestelling plaatsen”
  7. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar jouw bank.
  8. Als wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen, ontvang je een bevestigingsmail.

Levertijd

TANTE TOOS SUIKERLOOS producten met een houdbaarheidsdatum hebben een beperkte voorraad. We proberen daarmee de aanschaf van biologische producten betaalbaar te houden. Indien door logistieke redenen onverhoopt je product niet op voorraad is ontvang je hierover bericht per mail of via telefoon en gaan we samen kijken hoe we dit op kunnen lossen.

Orders worden verstuurd op dinsdag, donderdag en vrijdag. In geval van een feestdag anders dan het weekend wordt er de werkdag erna verzonden.
De bestelling wordt doorgaan binnen 2-3 werkdagen geleverd via post.nl. 

Bestellingen worden geleverd wanneer je order volledig op voorraad en beschikbaar is. Mocht er onverhoopt een artikel niet voldoende op voorraad zijn dan wordt je daarover geïnformeerd.

Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een email met een track-and-trace link.

Bezorging door PostNL

Met je postcode en de barcode van het pakket kun je de bezorgstatus volgen. Ben je niet thuis als PostNL je pakket bezorgt? Dan brengen ze het naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor je.

Lukt het niet om je pakket af te leveren bij de eerste bezorgpoging? Dan kun je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten.

Afhalen bestelling pakket in Rotterdam

De bestelling afhalen is mogelijk. Kies hiervoor in het bestelproces voor de optie afhalen.
Onze openingstijden zijn: dinsdag, donderdag en vrijdag van 12:00 – 16:00 uur.
Buiten deze tijden kan er alleen op afspraak worden afgehaald. Neem hiervoor contact op met: info@tantetoos-suikerloos.nl

Het afhaaladres is:

Flowers&Sours
Coolhaven 148A
3024 AL Rotterdam

Heb je een klacht, is je pakket verkeerd bezorgd of is je pakket zoek?
Neem dan contact met ons op via info@tantetoos-suikerloos.nl

Uitzondering op levertijd

In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld vlak voor Sinterklaas of Kerst, kan de bestelling er iets langer over doen. Wij proberen dit te minimaliseren en vragen in deze situaties voor een stukje begrip. Daarnaast attenderen we je op de mogelijkheid dat PostNL er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om uw bestelling bij je thuis te bezorgen. In dat geval moeten we respect hebben voor de postbode die altijd in weer en wind zijn werk moet doen.